Uitleg voor het invullen van het online Schipholreserveringsformulier!

uitleg online reserveren

Hier volgt een beknopte uitleg over de in te voeren gegevens en de daarbij behorende invoervelden van het online-reserveringsformulier:

 

 

 

 

Naam = De naam van diegene die van onze service gebruikt maakt.

Adres- of bestemmingsadres = Het afhaal- of bestemmingsadres waar diegene die gebruik maakt van onze service afgehaald dan wel naar toe gebracht dient te worden.
Bij meerdere afhaal / bestemmingsadressen geeft u het adres op wat het meest ver van de luchthaven gelegen is.
De overige adressen kunt u dan in het veld "opmerkingen " plaatsen, zie onze voorwaarden voor de meerprijs!

Woonplaats = De woonplaats van diegene die van onze service gebruikt maakt ofwel het adres wat het meest ver van de luchthaven is gelegen in geval van meerdere afhaal- of bestemmingsadressen.
De overige woonplaatsen kunt dan in het veld "opmerkingen" plaatsen.

Bedrijf = Deze optie is alleen voor onze zakelijke klanten, op het moment dat u hier uw bedrijfsnaam invult zullen wij het zakelijk tarief berekenen en maakt u gebruik van onze zakelijke Schipholservice..

Telefoon = Het telefoonnummer waar u in principe altijd op te bereiken bent om uw aanvraag van een Schipholreservering te bevestigen, dan wel te informeren indien de door u aangevraagte datum- en of tijd niet meer beschikbaar zou zijn.

E-mailadres = Wij hebben uw e-mailadres nodig om de door u gemaakte aanvraag van een Schipholreservering te bevestigen, dan wel u te informeren indien de door u aangevraagte datum- en of tijd niet meer beschikbaar zou zijn.

Aantal personen = Hier geeft u aan hoeveel personen van onze service gebruik gaan maken.
Kinderen onder de 4 jaar hebben volgens de wet geen eigen zitplaats nodig en kunnen op schoot worden vervoerd.
Wij zijn niet in het bezit van stoelverhogers of kinderzitjes.

Datum van vertrek / aankomst = De datum dat wij u van het afhaal adres - of in geval van aankomst op Schiphol - op komen halen.
Wij vragen u bij een aankomst op Schiphol goed op de werkelijke aankomstdatum te letten in geval u bijvoorbeeld 's avonds vertrekt van uw bestemming maar na 00.00 weer in Nederland aankomt.

Tijd van vertrek / aankomst = De tijd die wij u op het afhaaladres zouden op moeten halen; dus niet de tijd dat vliegtuig vertrekt!
In geval van aankomst, de werkelijke tijd die op uw ticket vermeld staat.

Mobiel nummer = Bij aankomst op de luchthaven Schiphol kunnen er zich situaties voordoen dat wij telefonisch contact met u willen zoeken, bijvoorbeeld de plaats waar wij elkaar ontmoeten.
Vult u hier het nummer in van de telefoon welke u mee op reis neemt.
Bent u niet in het bezit van een mobiele telefoon, dan kunt u niet voor de retourrit of alleen afhalen van Schiphol bij ons reserveren.

Vluchtnummer = Vult u hier in geval van de retourrit of alleen afhalen van Schiphol het juiste vluchtnummer in dat op uw ticket vermeld staat, inclusief de voorvoegsels van de vliegtuigmaatschappij bijv KL(voor KLM) of HV(voor Transavia).

Opmerkingen = Hier kunt u eventuele opmerkingen plaatsen over bijv. het meenemen van een inklapbare rolstoel, kinderwagen of in geval van het rijden via meerdere adressen de gegevens van de overige passagiers.
Zie onze voorwaarden voor de meerprijs!

Ik betaal contant = Hier geeft u doormiddel van een vinkje aan dat u contant wilt betalen, particulieren betalen altijd contant dus hoeven deze optie niet aan te vinken..

Ik betaal met creditcard = Hier geeft u doormiddel van een vinkje aan of u met creditcard wilt betalen, deze optie is alleen mogelijk voor onze zakelijke klanten, wij incasseren € 3.00 extra voor het gebruik van onze electronische credtcardmachine.